lovemymuscles.blogg.se

Om kärleken till träning och hälsa med allt vad det innebär.

I huvudet och kroppen...

Publicerad 2013-11-11 15:23:53 i Allmänt

Sjukdom har kantat min senaste vecka, har försökt mig på lite träning men det har mest visat sig vara sjukdomsboosters.
Men nu börjar jag så återhämta mig, jag har tagit ett morgonpass på gymmet och inväntar nu ett kvällspass på thaiklubben, ja bara för att liksom, varför inte börja ordentligt :P
 
har haft fina samtal med min bästa vän och sambo också. Han har hjälpt mig ur mina förrvirrade tankegångar. Ibland fastnar man ju, då är det skönt med någon som kan få en att hamna på rätt köl igen.
Nån som hjälper en att tänka rätt, ordna upp i kaoset så att säga. Han är bra på det min kille. Han förstår sig på mig.
 
Jag kan ju faktiskt själv påverka mina tankegångar och bestämma mig för vad som ska tänkas och om tankarna ska få försöra för mig eller hjälpa mig att nå dit jag vill. Man har alltid ett val, ingen är ett offer och speciellt inte under sina egna tankar för det är ju faktiskt just MINA egna tankar, jag gör vad jag vill med dem.
 
Vi "ses"!
 
PZ
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela