lovemymuscles.blogg.se

Om kärleken till träning och hälsa med allt vad det innebär.

Lida ont..

Publicerad 2013-10-19 13:16:19 i Allmänt

Tadaaa, jag gjorde det, jag överlevde crossfiten och känner mig ganska awesome. Tycker faktiskt att jag hängde med ganska bra, jag har nog lite gratis från thaiträningarna med den där sista fightingglöden, det där jävlaranamma som måste infinna sig när man egentligen känner för att ge upp.
 
Jag har tränat thaiboxning i snart 3 år, med lite förrvirrade stunder hit och dit, där jag haft uppehåll och testat lite annat emellanåt. Men jag återkommer hela tiden till thaien, det är lite som ett beroende, man vill liksom tillslut ha ont. Man vill lida och det är svårt att lida så ont som man gör på thaien nån annanstans. Men så kommer stunder när man känner sig kass, man känner att man bara får stryk och att man bara står still i utvecklingen. Då kör jag nåt annat ett tag så kommer glöden tillbaka. Just nu har jag ett sånt uppehåll, känner att jag vill göra annat, men jag kör nåt pass då och då på klubben. Det är skönt att ha det så.
Nu har jag lite nya utmaningar framför mig, det känns spännande. Vi får se va det blir utav det.
 
Nu ska jag duscha och fixa käk,de blir lax och ris idag, ladda om!
 
PZ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela