lovemymuscles.blogg.se

Om kärleken till träning och hälsa med allt vad det innebär.

Sur och jobbig

Publicerad 2013-10-28 11:30:00 i Allmänt

Morgonpasset blev inte alls som jag hade planerat, jag hade ingen ork, ingen gnista och var mest sur och jobbig.
Kände mig fet och inte stark och oslagbar som man ska göra när man glider omkring därnere.
Jaja, det blev inga maxningar i böjen men jag hittade pumpen tillslut, när jag körde bröst. Då började hitta mig själv igen.
Jag har just nu en lite nyförälskelse i bröst, jag vill bygga och hittar kontakten.
Då är det bara att köra på.
Längesen jag verkligen bänkade på riktigt, har mest kört lutande hantelpress. Så idag började jag smyga igång inför maxning, körde 5 på 60 kg. Så med lite finjusteringar ska jag nog kunna hitta en fin maxning om nån vecka.
 
Med tanke på att huvudet inte alls hjälpte mig idag och jag mest gick runt och surade måste jag nog köra ett till pass ikväll, såhär kan man ju inte börja veckan.
 
PZ

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela