lovemymuscles.blogg.se

Om kärleken till träning och hälsa med allt vad det innebär.

Coachat pass

Publicerad 2013-10-21 22:01:56 i Allmänt

Dagens andra pass avklarat. Jag testade på styrkelyft eller iallafall så coachades jag av en SM-guldvinnare.
Jag är lite uppe och svävar nu, jag bad om att få lite hjälp med min teknik, eftersom jag mest nöter på i min ensamhet på gymmet så kan det vara bra att få lite hjälp ibland av någon som är riktigt bra. Nån som kan hjälpa att korrigera tekniken lite, idag blev det knäböj och marklyft.
 
Han var imponerad av min teknik, mina vinklar och allt det där. Ha, som ett litet barn kände jag mig.
Men det behövdes för mitt självförtroende just nu tror jag, nu kan jag nog öka bra nog i knäböj här framöver. När jag vet att jag gör rätt på riktigt så vågar man ju mer.
Körde 85 kg i knäböjen nu, ska satsa på att klara 100 till årsskiftet iallafall. Lets go!!
 
PZ

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela