lovemymuscles.blogg.se

Om kärleken till träning och hälsa med allt vad det innebär.

Get over yourself...

Publicerad 2013-10-22 17:48:11 i Allmänt

Första gången jag skäms över min prestation på gymmet. Vaknade så sjukt trött i morse, men jag hade en inplanerat besök på gymmet innan jobbet,brukar göra så dom dagar jag jobbar. Hade nog inte fyllt på ordenligt med energi från igår... Ja ja det startade med att jag kom in 20 minuter för sent, där inne träffade jag mina gympolare (ett underbart pensionärspar) snackade alldeles för mycket. Säkert bara ännu en ursäkt för att slippa träna, what da fuck!!! Skämmes!
 
Drog av 4 set mage och lite lätt bänk, jaja, jag var där en sväng och är nu en erfarenhet rikare.
Ett riktigt skitpass blev det men jag är fortfarande mör från igår, skyller på det ;)
Imorgon tar jag igen det, ordentligt!!!
 
PZ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela