lovemymuscles.blogg.se

Om kärleken till träning och hälsa med allt vad det innebär.

Varva ner...

Publicerad 2013-11-03 11:21:13 i Allmänt

Jag har haft en slapphelg. Behövligt.
Vila upp kroppen ordentligt, till och med sovit hos mamma och blivit riktigt ompysslad. Det är alltid härligt.
Har fått nå knas med mitt högra knäveck, de oroar mig lite. Men jag tänkte att jag kanske skulle ta och vila benen i veckan, med det menas alltså inge benpass(!!GAAHH!!), det kommer kännas hårt men jag tror att det är nödvändigt. Men jag kommer ändå köra på med mina HIIT(High Intense Intervall Training) och eventuellt lite thai i veckan.
Så ska de nog ordna upp sig, då kan jag tokfokusera överkropp istället, Weiihoo.
 
Slapphelg var det, så nu blir det att plöja serier och ligga i soffan ;).
 
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela