lovemymuscles.blogg.se

Om kärleken till träning och hälsa med allt vad det innebär.

Lätt på foten

Publicerad 2013-10-24 13:52:43 i Allmänt

Det blev ett thaipass igår, jag hade gott om energi och allt flöt på bra. Jag kände mig fokuserad och lätt.
Jag är så sjukt nöjd att mina HIITpass har gjort sitt, det går så lätt allting när man har lite bättre kondis.
Att jag var noga med mina kolhydrater igår gjorde nog sitt också.
 
Startade dagen idag med ett skönt rygg-och baksida ben-pass, drog av lite mark, latsdrag och rodd.
Liggande lårcurl och vadpress, samt lite hemmasnickrade övningar som tar grymt i röven;). Pumpade även ur underarmarna, love that!! pump i underarmarna är kärlek och skön smärta.
 
Sen blev det en grym eftergympåfyllning i form av detta:
 
 
Soyghurt+kvarg med solroskärnor och gojibär
Rostad rågstyrka med 1/4 avocado, 1 helt ägg och en äggvita+ lite örtsalt
½ grapefrukt
Kaffe+ mandelmjölk och ett stort glas vatten!
 
Mums!
 
PZ
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela