lovemymuscles.blogg.se

Om kärleken till träning och hälsa med allt vad det innebär.

PB i bänk

Publicerad 2013-11-04 12:11:36 i Allmänt

PB i bänk, iallafall som jag kan minnas, hade dock en sjukt stark period i gymnasiet. Men som sagts förr det man inte minns har inte hänt.
67,5 kg blev det, fast nu i efterhand känns det som om jag hade mer att ge. Men de är ju lätt å säga efteråt ,hehe.
Känns som en mental spärr att få gå över 70 kg.. satsar på det till nästa vecka.
Klämde ur bröstet med lite kabeldrag också, bara för att.
Nu ska jag ladda för kvällens thaipass. Men som jag sa så har jag lite problem med mitt högra ben så jag ska ändå ta det väldigt lungt.
 
Mat, soffa och plugga lite låter som en bra melodi för dagen!
 
PZ

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela