lovemymuscles.blogg.se

Om kärleken till träning och hälsa med allt vad det innebär.

Bra pump

Publicerad 2013-10-15 20:50:26 i Allmänt

Vaknade till en trött kropp, som tur var så kunde denna kroppen ta sovmorgon idag.
Mycket välbehövligt.
Drog en havregrynsfrukost toppat med protein, banan och kokosmjölk. Allt för en bra laddning inför gymmet.
 
Hade ben/bröst på schemat idag. Jag älskar verkligen att träna själv, få vara ett med mitt eget sinne, sjunka in i mitt medvetande och andas genom musklerna. MEN, ibland skulle jag verkligen vilja ha en passare, så var fallet idag.
Hade bra pump i benen och kände att jag hade velat pressat mig ännu mer i knäböjen men man vill ju inte heller hamna under stången om man går för hårt ut, hehe.
Pressade ur det sista i benpressen istället med enbenspress, gillar verkligen att köra enbensgrejer!
 
Imorgon väntar en HIIT innan jobbet. Har precis kommit igång igen med det efter det allför långa sommaruppehållet, de e tungt...Skyll mig själv...
 
PZ

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela